besöksräknare

fredag 29 mars 2013

777 ...

Jaha till att börja med så ska jag icke frånsäga mig ansvaret ..felet var lika mycket mitt eftersom jag bara flyter med :P

Från början igår var det väl tänkt att vi skulle ta tio-bussen hem men eftersom allt bara var så kul och vi vann så ville vi stanna lite längre ..Peson kollade i sin lilla bussapp i mobilen , och sa att sista bussen går hem halv två .Gott så ..

Jag : men är du säker ?
Peson : absolut har kollat flera ggr .
jag: men va perfekt ,trodde bara att den gick hem så sent på helgerna ..
Peson :nej det gäller även vardagar .
jag : jamen då kör vi på det ,fast ändå så sa magkänslan att hrmm har det varit så förut ??
(fast som sagt jag kollade ju inte upp det själv)

Så vi gick till Harrys och tog ett par öl innan det var dags att åka hem !

Vid busshållsplatsen :
Jag : va konstigt att det inte är några mer som ska åka med ( brukar ju va massor på den bussen alltid)
Peson : jaa men det kanske är för att det är torsdag ..
Väntar o väntar men det kommer såklart ingen buss :(

Så det bidde taxi hem till Ringsa Town 777 kr ,BUSSEN GÅR JU BARA SÅ SENT PÅ HELGERNA ..Peson hade kollat fel ,nästa gång ska jag kolla oxå ..inte bara hänga på :P

Trött Lhcgirl ..

Inga kommentarer: