besöksräknare

lördag 29 juni 2013

Ibland skulle jag önska att jag var av tuffare virke ,men det är jag inte !
Jag är så blödig och känslig ,men alternativet är inte att föredra.Mina djur älskar jag hur mycket som helst ,så det har varit en jättejobbigt dygn ,saknar lilla lexis något oerhört mycket !

Vi har ju biljetter till Bråvalla idag ..känns ju som det kvittar helt ärligt :)
men samtidigt kan det vara bra att fokusera på något annat ,här hemma blir jag ju så påmind hela tiden .Hon var ju med mig jämt <3 p="">



Hon kommer alltid att finnas på min ena axel iaf ;)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Du vet vart du kan göra av biljetten annars!! ;)
Skämt å sido... Förstår hur du känner det!! Har varit med om det själv...
Du vet vart jag finns om du vill prata eller sjunka till våran mera (o)mogna nivå.
Puss finaste bejbi!! ♥♥

LHCGirl sa...

Tack för att du finns hjärtat ,tack för pratstunden förut .
Njaa haha men jag behåller nog biljetten ändå ..har tagit på mig clownmasken och ska försöka ha kul ;) puss och kram
ps jag hälsar till Volbeat från dig :P