besöksräknare

måndag 14 januari 2013

10-lista yeeeeeeeeeeeeeyy

10 saker som jag ALDRIG skulle ta på mig ;)

1.Loafers (det är det fulaste jag vet) hoppas jag inte trampar någon på tårna hehe!!

2.Quiltad jacka (hör hemma istallet)

3.Skjorta med krage (aaee går bara inte ,fint på nån annan men inte mig)

4.Jeansskjorta ihop med jeans ( Hey 80-talet ringde och ville ha tillbaka sina kläder)
föresten gillar jag inte jeansskjorta så mycket överhuvudtaget.

5.Ballerinaskor ( hörs väl på namnet;))

6.Loui Vuitton-väska kanske inte är min stil naee :P

7. Foppatofflor ,behövs ingen motivering ;)

8. Piketröja

9.Pullover med någon liten blusdjävel under ;)

10.Turtleneck i någon likfärg som denna :

6 kommentarer:

Johanna sa...

Quiltad jackan kan du ge till mig! Taack. även fast jag hade en i stallet vill jag ha en ! :D

LHCGirl sa...

Hahahaha tänkte faktiskt på dig när jag skrev det ;) Där är Pia och jag helt överens :P

Johanna sa...

Haha , ja verkligen! Hon tycker dom är as fula verkligen... :)

LHCGirl sa...

Hehe :P

Unknown sa...

Nu kan jag oxå göra en 10-lista!! Whoop whoop ;)
BTW...jag har skjortor med krage, både ballerinaskor o foppatofflor, Loui Vitton-väska och pikéteöja!! Fast den har jag bara på jobbet!! Så dää sååå!! Fast ngn blusjävel har jag inte...haha!! Puss

LHCGirl sa...

Härligt va B-)
Men bejbi det trodde jag inte om dig ;)haha!!
Fast skönt med blusdjäveln pjuuu ;)
puss