besöksräknare

fredag 18 januari 2013

10 random grejer jag funderar på ;)

1. Jag är tyvärr en grubblare av rang ,skulle önska att jag inte tänkte så mycket .

2.Går mer på känsla en förnuft , på gott och ont ;)

3. Hatar att åldras , fast ändå inte ;)

4.Undrar fortfarande vad jag ska bli när jag blir stor :P

5. Skulle vilja uppleva så mycket mer men gör inget åt saken .

6. Hatar Clowner ;)

7.Är ju eg en glad skit ,oftast iaf ;)

8. Hatar orättvisor ,alla människor är lika mycket värda !

9. Hade gärna velat  uppleva 50-talet

10 . Till sist undrar jag hur det går för Cluben ikväll ;)
TGIF ..yeey..


Ont om rutiner, gott om dåliga vanor, gott om kitchiga planer
Jag lever för kicken, precis som du
Jag blir oinspirerad och ledsen av kraven och stressen
Jag har frihet i blicken, precis som du
Här står livet i farstun, så nära inpå
men det är nåt som gnager ändå...

Inga kommentarer: