besöksräknare

onsdag 29 maj 2013

Dagens I-landsproblem...

Jaha ja ..jag har letat ganska länge efter ett brett läderarmband,och nu äntligen har jag hittat ett som jag vill ha !! En del har varit för smala ,andra för jag har gjort det i slöjden-aktiga;)
Skulle gärna vilja ha Efva Attlings men det känns ju för dyrt !

Men iaf nu har jag hittat ett då som jag vill ha ,det borde ju va frid och fröjd ...
DÅ KAN JAG INTE BESTÄMMA VILKEN FÄRG JAG VILL HA :(

vet verkligen inte ,svart är ju alltid snyggt och passar till allt ..men det bruna är ju sååå snyggt !!
behöver råd please ;);)

AXEL Armb Sv

6 kommentarer:

Anonym sa...

Bruna är skitsnygg :-) passar oxå till allt. Snygg när den är så mörkbrun :) hade den varit ljusare brun så hade jag röstat på svart ;-)

LHCGirl sa...

tack ,kan verkligen inte bestämma mig haha hmm..

Unknown sa...

Det bruna ska du ta

LHCGirl sa...

Åh jag brukar ju inte ha svårt att välja,brukar veta när jag vill ha något !! får köra på båda ;);)

Unknown sa...

Nämen vilken osis...att du måste ta båda menar jag ;))

LHCGirl sa...

Haha men det fanns bara en färg kvar ;);)