besöksräknare

tisdag 2 september 2014

Klart morsan ska ha Efva Attling glasögon !!

Jag har varit hos mamma idag hon hade nämligen haft sönder sina brillor :(
Så jag lånade hem några par till henne som jag trodde skulle passa , sen tog jag med ett par Attling glajjor mest för skojs skull .Jag gillade dom som fasen men inte trodde väl jag att mamma skulle välja dom ?? Men joråå !!
Fast hon knappt ser utan glasögon så säger hon "MEN MARIA vad mörk du är i hårbotten:(Ni som känner mig vet ju att jag nästan har gått ett tolvstegsprogram för att bli av med mitt blekningsberoende ;)Jag "det kallas för Ombre mamma 
Mamma :VAAAAAAAA? Jag :det heter Ombre 
Mamma vrålar ännu mer :VA SÄGER DU ??
Jag :det är en mörk utväxt med lite grått i ...suck
Mamma :Jaaa jag tänkte väl det ;)






Inga kommentarer: